اصلاح شیوه زندگی

چگونه من می توانم در هنگام مسافرت فعالیت داشته باشم؟

خلاصه نوشته
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی
  • لورم ایپسوم یا طرح‌ نما به متنی آزمایشی

چگونه من می توانم در هنگام مسافرت فعالیت داشته باشم؟

 «فعالیت داشته باشم»  عنوان برنامه فعالیت جسمانی است که انجمن قلب آن را برای زنان تدارک دیده است. سالانه زنان بسیاری بدلیل ابتلا به بیماریهای قلبی عروقی از جمله سکته مغزی می میرند . فعالیت جسمانی به شما در داشتن احساسی بهترو زندگی طولانی تر کمک کند. 

مسافرت کاری یا تفریحی هر دو می توانند سبب ایجاد استرس،  افزایش وزن و فعالیت جسمانی کمتر شوند. جهت رفع استرس به هنگام مسافرت وحفظ سلامت قلبی نکات زیر را رعایت نمایید.

در مسافرت های طولانی من چه کاری می توانم بکنم؟

رانندگی طولانی یا یک مسافرت هوایی طولانی، می تواند سبب احساس استرس و کاهش انگیزه در شما شود . به این موارد همچون فرصتی جهت آرامش دادن به ذهن خود و تغذیه سالم بدن بنگرید.

اگر مسافرت می کنید،‌ سعی کنید:

  • در مناطق تاریخی بایستید و جهت مشاهده محل پیاده روی کنید.
  • در مسیر راه از غذاهای سالم استفاده کنید.
  • به جای نشستن در فرودگاه، بایستید و بدن خود را تحت کشش قرار دهید.
  • در سالن انتظار فرودگاه، قدمی بزنید.

من در طول تعطیلات چگونه می توانم سلامت باشم؟

در بسیاری از هتل ها و تفریحگاه ها، اتاق های مخصوص ورزش را برای میهمانان وجود دارد. استفاده از این امکانات می تواند انتخابی عالی باشد به ویژه برای افرادی که مسافرت کاری دارند. اگر انگیزه ای جهت گذراندن وقت خود در اتاق ورزش ندارید:

  • در تلویزیون به دنبال برنامه ورزشی مانند یوگا یا حرکات هوازی بگردید.
  • قدمی بزنید. پیاده روی راهی مطلوب جهت لذت بردن از ورزش و مشاهده اطراف است.
  • دوچرخه ای را اجاره کنید. این امکانات در بسیاری از شهرها در دسترس می باشند. دوچرخه سواری راهی سریع برای مشاهده مناظر است.

انتخاب های غذایی مطلوب کدامند؟

همراه بردن غذای خانگی برای بین راه انتخاب درستی است. در نتیجه نکات ساده زیر را برای یک مسافرت سالم از نظر قلبی عروقی و نیز بدون گرسنگی رعایت کنید:

  • غذا را در کیسه پلاستیکی کوچک بریزید. این بهترین اندازه غذا است و به شما در کنترل اندازه وعده غذا کمک می کند.
  • سعی کنید همراه خود سبزیجات و میوه هایی مانند هویج کوچک و میوه های خشک را ببرید.
  • یک مشت بادام بدون نمک در کیف خود بریزید که هنگامی که در طول راه احساس گرسنگی می کنید مقداری از آن را بخورید .

من چگونه می توانم بیشتر یاد بگیرم؟

با پزشک، پرستار یا مشاور سلامتی خود مشورت کنید. اگر مبتلا به بیماری قلبی می باشید یا قبلا دچار سکته مغزی شده اید، ممکن است اعضای خانواده شما در معرض خطر باشند. ایجاد تغییرات در شیوه زندگی آنها جهت کاهش میزان خطر مهم است.

شما می توانید از کتابچه ها و بروشورهای علمی جهت انتخاب زندگی سالمتر و کاهش میزان خطر، کنترل بیماری و مراقبت از افراد مورد علاقه تان استفاده کنید. دانایی توانایی است بنابراین بیشتر بیاموزید و بیشتر زندگی کنید.

آیا پرسش یا توضیحی از پزشک خود دارید؟

دقایقی را برای یادداشت سوالات خود در ملاقات بعدی خود با پزشکتان اختصاص دهید. برای مثال:……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا

 اپلیکیشن پزشکی سلامت: دکترنیک

برای نصب آسان در اندروید و آیفون کلیک کنید